عنوان بنر
عنوان بنر

پیامک طنز، لطیفه های جدید و شوخی های سرکاری

جستجو در وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی:

×

جستجو

درباره ما

    وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی
    خوش اومدید

مطالب وب سایت

امکانات جانبی

تبلیغات

نویسنده : WAR OF NORTH بازدید :171
پیامک طنز، لطیفه های جدید و شوخی های سرکاری

تاريخ ارسال:دو شنبه 11 اسفند 1393 ساعت: 9:0
پیامک طنز، لطیفه های جدید و شوخی های سرکاری

بابام خطاب به من
اگه این پول هایی رو که خرج تو و دانشگات کردم الان جمع میکردم

میلیاردر بودم و میتونستم یه پسر دانشمند هم سن و سال تو بخرم.

 


♦.♦.♦

آیا می دانید زبان فارسی مختصرترین زبان دنیاست؟
مثال:
معادل جمله میری سریع این کار رو انجام میدی و برمیگردی
یک کلمه است: اومدیا


♦.♦.♦

خوشبختی به پول نیست…
.
.
.
جان؟؟ بله؟ “زر نزنم”؟
چشم!


♦.♦.♦

داشتم از توی هال رد میشدم
بابام از تو اتاق گفت بیا اینجا کارت دارم.
بهش گفتم No PV
.
.
.
اینجا اورژانس
یکمی کتف راست و زانوی چپم اذیت میکنه


♦.♦.♦

من یه صندوق صدقه تو اتاقم دارم
هر روز یه مبلغی میندازم توش تا آخر ماه یکجا که شد برمیدارم میزارم تو جیبم!
اینطوری هم هفتاد نوع بلا رو دفع کردم؛ هم به یه بدبخت کمک کردم


♦.♦.♦

مورد داشتیم دختره صد هزار تومن واسه موش

دویست هزار تومن واسه صورتش

صد و پنجاه هزار تومن واسه آتلیه واسه عکس گرفتن و

دو روز هم طرف رو عکسش کار کرده

بعد دختره همون عکسو گذاشته فیسبوک نوشته همینطوری یهویی.


♦.♦.♦

چه بوی کبابی میاد…
.
.
.
نه همون بالا بود اینجا نمیاد :D


♦.♦.♦

ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻋﺮﻭﺳﯽ
ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ، ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ:
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ، ﺩﻝ ﻣﯿﺒﺮﯼ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺮﻗﺼﯽ!!
ﻣﻨﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺭﺍﺱ ﻣﯿﮕﻪ
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﻨﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺭﻗﺼﯿﺪﻡ…


♦.♦.♦

سوتی من و بقالی سر کوچمون رو داشته باشین…
رفتم بقالی میگم هزار تومان خیارشور بده.

وقتی خواستم پولشو بدم گفتم: چقدر میشه؟!
اونم که خنگ تر از من بود دو ساعت داره با ماشین حساب ور میره

که ببینه هزار تومان خیار شور چقدر میشه.


♦.♦.♦

با پرایدم تو جاده موندم بی بنزین
یه 206 که رانندش دختر بود نگه داشت
گفت چی شده بگو کمکت کنم
گفتم سوختم تمام شده میشه از ماشینت بنزین بکشم؟
گفت مگه بنزین 206 به پراید میخوره
هیچی دیگه ماشینم از شوک گیربکس آورد پایین
سر سیلندرشم سوخت
نور بالاشم یکسره شده


♦.♦.♦

آیا از اضافه وزن خود رنج می برید؟
.
.
.
چطوری بشکه؟ :lol:


♦.♦.♦

متاﺳﻔﺎﻧﻪ ﻫﺮ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ،

ﻫﺮﭼﻘﺪﻡ ﮐﻪ ﯾﻮﺍﺵ ﺑﺨﻮﺭﯾﻨﺶ! ﺍﯾﻨﺎ ﺳﺨﺘﯿﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ.


♦.♦.♦

کیه؟
کیه؟؟
کیه؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟؟
.
.
.
عکس العمل اعضای خانواده وقتی من تلفن رو جواب میدم
اصن نمیذارن نفسم بالا بیاد!


♦.♦.♦

صبح با دختره آشنا شدم
آخر شب ازش میپرسم داری چیکار میکنی؟
جواب میده: با یاد تو زندگی میکنم!
فقط من موندم تا الان بدون من چطور زنده مونده


♦.♦.♦

به قلبم گفتم: چرا خوابم نمیبرد؟ این بی خوابی ها از کجاست؟
جواب داد: زر مفت نزن
ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار!

یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی؟
جوابش منطقی بود کاملا
قلبمم اعصاب نداره


♦.♦.♦

پیشاپیش
آغاز انفجارات خیابانى
روز امتحان کردن انواع نارنجک ها، مونور و موشک هاى دور برد زمین به هوا و
بمب هاى دودزا، دینامیت و… را تبریک میگویم
(چهار شنبه سوزى مبارک)


♦.♦.♦

چگونه دختــــــــــرارو بشناسیم
.
.
.
الکی مثلا من گـــل شناسـم!
خــدایا با این پــست فقـط یه مـــخ بـزنم بســه (^_^)


♦.♦.♦

شب بود. به پسر خالم گقتم: پتو رو بده
گفت: میخوای به خوابی!!
منم گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام زیرش بوق بزنم و بو کنم


♦.♦.♦

آخر نفهمیدیم که:

دور بعدی مذاکرات یا دور دنیا در 8 سال؟!


♦.♦.♦

دقت کردین بعضیا هم هستن!
هنوز قیافشون شبیه عکس رو کارت ملی شونه. :D


♦.♦.♦

یادت می آید کبوتری که با عشق لانه می ساخت و با محبت غذا می خورد را؟
.
.
.
دیشب گربه کثافط گرفت خوردش
اصن احساس ندارن این گربه ها.


♦.♦.♦

روی تکه چوبی حک کرده ام که دوستت دارم تا …
.

.

.
با اون چوب انقد بزنمت که صدای گوسپند بدی


♦.♦.♦

مورد داشتیم دختره رفته بیمارستان؛ دکتر بهش گفته باید عکس بندازی!
دخترم گفته: خودم “سلفی” بگیرم ایراد نداره؟
خبری دقیقی از وضعیت فعلی دکتر در دسترس نیست!
خدایا گاهی یه نگاهی..


♦.♦.♦

دو سال از آشناییمان می گذرد

خیلی به تو عادت کرده ام

به طوری که الان نبودت برایم سخت است

پس با من بمان

.

.

.

ای یارانه ی عزیز


♦.♦.♦

دیده شده سبزه عید انقدر بزرگ شده

بردنش آرایش گاه براش آلمانی زدن


♦.♦.♦

می گویند زیر باران همه چیز زیباست

خب عزیزم تو هم برو زیر بارون شاید یه فرجی شد دیگه


♦.♦.♦

مورد داشتیم مهریه دختره تعداد فالوور های تتلو تو اینستاگرام بوده. :|


♦.♦.♦

مورد داشتیم دختره کلیپس نذاشته بوده سرش!!

چون دقت کردن دیدن پسره :lol:


♦.♦.♦

به بعضیا باس گفت:
بی زحمت شماره حسابتو بده ارث باباتو بریزم به حسابت!


می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 411
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 204
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 20
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 68
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 291
بازدید ماه بازدید ماه : 3032
بازدید سال بازدید سال : 6356
بازدید کلی بازدید کلی : 29209

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.137.215.0
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ارتباط با نویسندگان

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و آدرس damagh6metri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



الکسا